Resereporter, jag?

Vad passar bättre än att tävla om ett resemål och bli resereporter nu när det är så grått och kallt här i Sverige? Så det tänkte jag göra med Solresor - Resor med charter, sista minuten, hotell och flyg . Det är nämligen så att man kan tävla för att få en chans att vinna en vecka utomlands till en drömdestination och då skulle jag mer än gärna ta med mig min älskade sambo (såklart!) .


Bild tagen från Google

Var skulle vi resa då? Skulle nog vara trevligt med Gran Canaria eller Mallorca, hyra en bil och ta oss runt själva och upptäcka lite nya saker. skulle nog min drömresa dit se ut. Att få resa runt på egen hand och inte befinna sig på ett och samma ställe hela tiden! Ååh så fint. Kameran skulle ju självklart följa med också!

tävlingen är här..

Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- eh bilderna är ju där i inlägget ;o

2011-03-01 @ 09:02:54
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback