När magen skriker. och när jag är nöjd.

Usch vad tråkig min blogg ser ut nu, flera inlägg utan foton. Måste se till att bättra mig. Men jag har haft väldigt mycker att göra och har inte hunnit fota så mycket. Och sedan hoppas jag på finare väder så man faktiskt kan få lite fina bilder utomhus. Ska se till att redigera gravidbilder och foton på Cissi också så fort jag har tid.

Och nu skriker magen för att jag är så galet hungrig så ska börja med maten innan Tommy slutar. Ser nu att jag får sätta fart lite också. haha, typiskt mig. Nöjd är jag med dagen också. Varit riktigt flitig och gjort massa viktiga saker. Så nu har jag också sökt 18 jobb, bara idag!!

Heeeja Marcela!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback