Dålig film..

Kikar på Team America med Tommy, brorsan och ett par vänner. Men jag och Terese verkar vara de enda som inte riktigt fattade tycke för den.. Vet att jag sett den tidigare, men var så länge sedan att jag inte minns filmen överhuvudtaget. Lisa och Emma stack tyvärr nyss så det blev lite tommare i soffan, enda positiva med det var väl att man slapp trängas, haha.

Imorgon verkar dagen bli fullplanerad, ännu en gång! Kul kul tycker jag. Men men, ska vara lite social med Terese som är lika uttråkad som jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

soft kväll, god mat och ser mycket fram emot morgondagen. gööött <3

2011-02-05 @ 02:17:24
URL: http://feliciahogboms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback