22 de febrero 2011



För nästan exakt ett år sedan satt jag i en lägenhet (En extremt liten tvåa) med näästan hela släkten vi har i Chile. Kan inte fatta att det är ett år sedan jag var där, tiden går fort.. För fort ibland! Och idag längtar jag tillbaka något så enormt mycket. Det är kallt ute, det har snöat ännu mer och jag känner mig aningen rastlös för tillfället. Så idag önskar jag att jag var där borta, för det händer alltid något!

Men nu ska jag väl ta och göra mig lite frukost och sedan får det bli en powerwalk i solen med Lisa. Det kan nog få mig att bli lite piggare, hoppas jag på. Ikväll blir det ännu en loppisjakt, men då vet vi ett bra ställe i Nyköping där folk blir som galna! haha, kan bli spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback