Tävling tema julbak!

Tvspelsweb har som vanligt grymma tävlingar och jag är med. Temat är julbak/godis, och vad passar bättre efter mina två dagar med julbak tillsammans med fina vänner? Här är mitt bidrag i alla fall



Bilden från vår pepparkaksdag, vi samlades hos en vän och spelade skön musik och bakade pepparkakor tillsammans. Mycket skratt med brända, bleka och helt perfekta kakor. ja vi lyckades med alla tre. Och skulle jag vinna skulle jag välja ett close-up filter för att komma ännu närmre maträtterna jag gör, svårt att göra det med endast ett fast objektiv på 50mm..


Kommentarer
Postat av: viki

har du en longboard? :D

2012-01-11 @ 18:10:21
URL: http://vikzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback