Tu eres como una mariposa



Funderar på att lägga en kväll åt redigering. Varit på jobbet hela dagen, gick riktigt bra och det har varit väldigt roligt också. Vill lära mig mer, mer, mer nu så man kan utvecklas lite. Är så otroligt kul att jobba på EM möbler.

Men som sagt, kanske ta och redigera massa foton ikväll och fixa lite, måste börja fixa med visitkort också, då jag har lite grejer på g, och då kan det ju vara bra att kunna exponera sig ännu mer som fotograf. Känner mig grymt taggad, speciellt efter lite erbjudanden jag fått. Men vad det är får ni vänta med att veta, ska bara se till att säkerhetsställa allt!

Ett foto på Linnea här i alla fall, sedan vår plåtning för någon månad sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback