Sneakpeak från Typ en Festival



Ja, det är festivalen med det roliga namnen - Typ En Festival. Många frågar vad namnet på Nyköpings festival är, och när jag svarar Typ En Festival så får jag alltid frågan igen "Jaa, men vad heter den då?". haha, kul namn som verkligen blir en snackis när det pratas om .

Här är en liten sneakpeak på en bild jag tog, kanske inte någon speciell bild, men jag gillade hur ljuset låg på gitarristen. Har som sagt över 800 bilder att redigera, bara från IGÅR! och sitter och pysslar med dem nu innan jag ska ta mig nedåt stan igen. Kommer vara svårt att välja ut några bilder, då jag är nöjd med så väldigt många.

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilken härlig bild du har tagit.

2011-08-21 @ 01:35:30
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback