för det är freedag!

Fredag är fina dagar, fast denna vecka har tisdag,onsdag och torsdag varit de allra finaste dagarna hittills. Det är mycket för att Tommy varit ledig de dagarna och vi har fått spendera lite tid tillsammans. Fotografering i tisdags och de två andra dagarna har vi bara legat ute i solen och slappat tillsammans med Calle (som syns på bilderna.)

Så har haft en riktigt fin vecka och mer kommer att hända. Idag drar Nyköpings Festdagar igång med karneval, tivoli och massa marknader och andra festligheter med livespelningar osv. Ska ta en sväng på stan med mamma strax också, och imorgon ska vi iväg till Boda Borg då mamma och hennes sambo utmanat mig, bröderna och våra respektive.

Det är lite hur min vecka ser ut och har sett ut, försöka fota så mycket som möjligt också! Det blir bra det.

Hoppas ni alla får en fin helg i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; tack så mycket! ♥ ja, den är jättejättefin, kika på tradera och se om den finns där? :)



PUSS

2011-08-05 @ 13:20:25
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Jag och min Nikon D3100 ♥

svar: tack så mycket! :)

det är köpt på min favvo affär, Gina Tricot, förra året :)

2011-08-06 @ 10:02:35
URL: http://majjin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback