Mina veckor är fulla!





Hittade på personligalmanacka.se att man som bloggare kan göra sin egna almanacka! Och tänkte att det kanske kan vara lite kul. Så här har ni hur min vecka ser ut, fullt upp hela tiden känns det som. Men det är riktigt kul tycker jag! Och blir en hel del jobb denna vecka också, vilket känns underbart!

Så nu ska jag nog iväg och handla lite mat och städa innan jag får plocka upp Tommy från jobbet. Ikväll lagas det fläskfilépasta, muuums!

Jobbade på EM idag också, gick riktigt bra! Och är ni från Nyköping eller bara tycker om EM butiken i Nyköping så tycker jag att ni gillar deras facebook-sida för lite roliga uppdateringar i butiken!

Kommentarer
Postat av: lixy

bra blogg =)

2011-04-08 @ 09:23:04
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback