Fy skäms Marcela!

Nu är jag där igen, tiden för bloggen blir allt mindre. Jag kan börja att berätta att jag fått ett jobb! Börjar med praktik först som sedan kan bli en heltidstjänst, och det håller vi ju tummarna för, ellerhur? Det är på en reklambyrå i stan och tanken är att jag ska bli deras nya säljare som ska ut på uppdrag till andra företag. Kan bli riktigt kul och hittills har det varit grymt intressant! 

Det är en anledning till att jag inte bloggat allt för mycket, gå upp klockan sex varje morgon och jobba mellan 7-16.30 tar lite på krafterna. Och sedan är det ju dags för sommartiden känner jag, solen värmer, dagarna är längre och ljusare och jag har ett behov av att befinna mig ute i friska luften! 

Men jag fotar, jag försöker fota så mycket jag kan undertiden som jag är ute. Så ska bara ta mig tiden att sitta ned och redigera för att sedan kunna slänga upp de här i bloggen. Hoppas ni orkar stå ut och inte försvinner från mig, kära läsare! Då jag har sett en ökning i statistiken. 

Puss och kram på er och ha en underbar påskhelg nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback