Uäck känner mig stressad

Jag hatar att känna mig stressad, får så ont i magen och blir så galet nervös bara.  Och jag känner mig stressad idag, för att jag kl. 9 ska vara iväg på ett ställe, men jag skulle behöva ett stativ till kameran och jag har bara ett gammalt hemma hos mamma i Stigtomta, som jag inte ens vet om det skulle passa till denna fotografering. Och jag skulle behöva stativet nu, men kan inte ta mig ut dit om jag inte väcker Tommy och ber honom köra mig... Illa!!

Vill inte vara stressad, och jag tror att fotograferingen kommer gå bra utan stativ, men jag har alltid fotat med stativ där så det känns ju egentligen säkrast.... Vad göra nu då? Måste fixa ett nytt och bra kamerastativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback