Mitt dåliga bloggande

Jag ber ännu en gång om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande, men som jag berättat tidigare jobbar jag så extremt mycket och hinner därför aldrig skriva, har dessutom sällan något att skriva om längre. Mest eftersom jobbet tar upp all min tid, att jag inte har tid för aktiviteter eller trevliga saker på helgerna. Det är jobba, hem, sova.

Men snart är den stora stressen och pressen över, när vi kliver in i oktober kommer det lugna ned sig. Sköönt säger jag! då kan jag förhoppningsvis fokusera på viktigare saker, så som Körkortet!

Idag slutade jag i alla fall tidigt, runt tre tiden. Och det behövde jag. Så hela eftermiddagen har jag vandrat runt på stan, shoppat massor. Härligt och välförtjänt tycker jag! Ska se till att visa er lite också. Har även gjort ett smycke också, som jag inte hunnit visa! Det får ni påminna mig om.

Fast nu ska jag faktiskt spackla lite i sovrummet innan älskling kommer hem från jobbet. <3

Puss på er och tack för att ni håller er fast i min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback