Kunden som slickar på kortet

Hejdå vecka 35, du har varit utmattande, haha. Nu säger jag hej till en ny vecka och tar och sover ut länge denna natt! Därför tänker jag lägga mig redan nu. Tidigt för att vara mig.

Måste berätta om en rolig och lite konstig sak som hände på jobbet idag, när jag satt i kassan. Var en kund som skulle dra sitt kort i kortläsaren, och det funkade inte som vanligt. Så jag bad om att få kortet så jag kunde dra det istället. Precis innan han ger mig kortet så slickar han på remsan och ger det till mig. Nästan som om han trodde att det skulle vara mycket lättare att dra det då.

Jag gjorde allt för att undvika att ta på stället han slickat, så jag knölade lite med handen för att få tag om stället där han höll, för där skulle det vara säkert från saliv.

Isch isch, roliga människor det finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback