God morgon allesammans!



Godmorgon! Idag är jag uppe tidigt, lite småtrött men vad gör det? Jobbar idag och schemat är fullt inför dagen också, kul som tusan! Kanske inte de mest roliga sakerna att göra under dagen, men allt kan ju inte vara roligt , eller vad säger ni?

Är lite stolt över mig själv också, som lyckades fixa min företagsmail igår också. Den har krånglat för alla de senaste två dagarna, men jag klurade ut allt igår och lyckades lösa det som sagt. Man får aldrig ge upp!

Mina jobbtider idag består av 8-17, jag får i och för sig välja hur jag vill jobba. Antingen 8-17 eller 9-18, då väljer jag hellre att sluta tidigt.

Ikväll ska jag sätta upp lite mål och drömmar också, skriva om det här har jag tänkt. För det är mycket på gång nu, så måste ju sätta upp viktiga mål också! Men nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback