Matlagnings tips?

Jag är trött och förkyld, känns att hösten är här i hela kroppen verkligen. Ingen motivation eller inspiration till något. Vill fota, pyssla, städa, laga mat, baka, träna, plugga och mycket mer. Men inget funkar, det finns liksom ingen glöd.

Så dagens bekymmer är vad vi ska äta till middag, har ni några idéer? För jag är hungrig men vet inte vad jag är sugen på att laga. Älsklingen kommer inte med mer förslag än kött och jag vill bara ha något snabbt.

Om jag gör en potatissallad t.ex. med gräslökscrême, vad ska jag ha till då?

Snälla ge mig lite middagstips!

Kommentarer
Postat av: linn

Hemmagjord pizza =)!! Välkommen in i väderutmaningen tjejen!

2010-10-22 @ 11:45:31
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback