Frost, förkylning och en underbar helg

Idag vaknade jag på morgonen och kunde se frosten ligga över taken för huset mittemot, hutterhutter. Börjar bli för kallt för oktober nu kanske? Och jag har också lyckats åka på en redig förkylning, har väl känt av den länge egentligen så det är på tiden att den bryter ut. Hoppas på att den inte stannar allt för länge.

Helgen var underbar också. I fredags blev det en mysig hemmakväll med tända ljus och god mat. Och i lördags åkte vi till sthlm en sväng för lite shopping. Sedan fick det bli att fara förbi hemma hos pappa och säga hej innan vi åkte hem till Nyköping igen. Trevligt trevligt.

Här i Nyköping firade vi en vän också som fyllde 20 år, grym utekväll blev det och det var länge sedan jag vi körde på så hårt. Avslutade helgen med en heldag i soffan igår, hur underbart som helst och välbehövligt. Vi båda var väldigt döda och enda gången vi tog oss ur soffan var nog för att gå på toa och fixa mat.

Idag ska jag plugga teori hela dagen, redan börjat men musiken dog så jag var ju tvungen att starta den igen.

Tråkigt är också att Tommy befinner sig på jobbträff till imorgon, så jag blir själv hemma ikväll. Hur ska jag lyckas somna ensam i sängen? buuhu.

Vad har ni gjort i helgen kära läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback