Bloggpaus?



Jag funderar på en liten bloggpaus, för efter veckans dåliga nyheter känner jag att jag måste koppla bort lite och koncentrera mig på mer nödvändiga saker. Så det får bli en paus här, hur länge vet jag inte än men det får tiden avgöra. Kanske inte ens klarar av att hålla mig ifrån bloggen på 24 timmar, vem vet. ;-)

Men när jag kommer tillbaka ska jag ha mer inspiration och motivation än någonsin, med massa nya idéer och ny energi! Det får jag nog ta och lova er innan jag kommer tillbaka.

(Bilden togs idag i skogen, hittade skallen och tänkte att det passar ju för Halloween! Taget med Canon 400D + 50mm - F/1.8, 1/80sek - f./2  - iso-100)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, ja de va ju kul ! :D

2010-10-31 @ 19:21:58
URL: http://haannaachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback