Tick-tock-tick-tock

Oooowee vad tiden går segt idag! Eller så kanske det bara är mitt huvud som är allmänt segt. Men det gör inte så mycket faktiskt. Nu är det ju bara fyra timmar kvar och jag har fått prova fyra nya nyheter som kommer synas i godishyllan. Bl.a. den nya sommarkollektionen med Daim, Oreos kakor, nyhet från marabou premium med citronsmak osv. Lite smålyxigt är det ju faktiskt.

Tääänk om man kanske kunde drömma en liten stund och hamna i en lika flippad och cool värld som i nya Alice i underlandet - filmen. Det skulle vara riktigt värt just nu. Men istället tänker jag dricka en redbull och se var den tar mig, hahaha. Fast det blir nog bara en festis...

Vad har ni hittat på idag, något skojigt hoppas jag?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback