Knaas kanske



Har haft en riktigt bra helg faktiskt, förutom småsaker som knasat till det. Synd som fan, men tyvärr är det så. Och jag tror att man ibland inte bara kan tänka på andra och göra val baserat på andras känslor, för man sårar alltid någon oavsett vad man väljer då. Så jaa, man får väl vara lite egoistisk antar jag.

Så jag bjuder därför på en flummig/knas-egobild.

Varit ute vid Tjuvholmen idag med ett par vänner. Chillat och njutit av solen och bara pratat. Och nu tänkte jag ta mig till Coop och handla lite för att göra glass och kakor. Gott Gott! Sedan bär det iväg till landet och hälsa på mamma och familjen, det är ju trotsallt morsdag... haha

Firar ni era mammor idag, och hur?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback