Jag sitter inomhus idag

Solen skiner det kommer säkert vara rätt varmt ute, och jaa ni läste rätt. Jag ska sitta inomhus! Tjooho! Som om jag har något val egentligen, för jag jobbar ju. Och det är ju bara bra för min egna del.

Förresten så blev glassen jag gjorde igår suuuupergod! Eller som Lisa sa "Det kn*llade fan i munnen, du är kick ass!" Och så fick jag mer än MVG på det. Var vanilggräddglass med kakdeg och chokladbitar. Men jag vet hur jag kan göra den ännu godare till nästa gång.

Och har redan fått en beställning på att göra mer glass till nästa vecka, awesome! Här behövs ingen glassmaskin neej, jag klarar mig utan. ;-)

Nu ska jag äta upp frukosten.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback