Skön utekväll!

Igår var det jobb heela dagen, därav inga inlägg. Och när jag kom hem från jobbet satte jag igång att laga mat direkt. Baconinlindad Fläskfilé med klyftpotatis kryddad med Rosmarin och bearnaiesås till det. Gott som satan!

Sedan blev det en spontan utgång. Hade inte haft sug på att dra ut och dansa eller något, förutom i vårsolen i måndags. Men efter tjat från Lisa följde jag äntligen med och glad är jag för det! Var en kul kväll ute med dans, skratt och massa roligheter. Långpromenad hem som egentligen brukar kunna gå snabbare men inte inatt inte. Blev inte allt för sent heller då vi drog redan vid halv ett.

Men det var skönt ändå, en riktigt lyckad utekväll tycker jag, då jag inte varit ute på två månader ungefär. Tack alla mina fina älsklingar för igår! Ni är bäääääst.
Pusspuss (Nu är det jobb...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback