jordskalv, släktträff och sol!

Här har vi det soligt och varmt, underbart att jag fatt lite färg tillslut. hahha. Fran att ha gatt fran blekfis till sommarbrun sa trivs jag mycket mer.

Jordskalv varje dag, oj oj. Ibland upp till 6.5 pa richterskalan, helt tokigt! Men inte rädd eller orolig längre. Nu känns det mer som att det hade varit coolt om jag verkligen hade fatt uppleva själva jordbävningen. Men men , tur i oturen att vi befann oss nagon annanstans.

Har varit med om en hel del och denna resan har verkligen tagit energi och varit enormt känslosam. Pa manga sätt, dels for jordbavningen och for allt man fatt varit med om här.

Släktträffar har vi varit med om, och oj vad mycket nytt folk man fatt träffa ocksa. Sa jävla kul att festa med chilenare, mycket dans och grejer da, haha.  Och Chile som är ett macholand, vi fick se männen grata efter lite för mycket alkohol. Visa upp pistolhylsor i pasar m.m. Sedan aka bil med dem ocksa. men det gick bra alltihop! haha.

Nu skaj ag snart ut i solen igen. Mysigt värre.
Hemma pa lördag ifall nagon undrar. Med blandade känslor, eftersom jag gärna befinner mig i solen lite langre..

Puss och kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du skriver med åäö ibland och på andra ställen utan?

2010-03-09 @ 18:17:53
Postat av: åsa

jag är ledsen att jag inte riktigt håller med om att det hade varit coolt om du varit i de värst drabbade områdena ;) jag tycker attdet är ccolt att du var i norra...undrar varför haha

syns på lördag på Arlanda

kram mamma



2010-03-09 @ 19:46:00
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback