Hej, jag har världens sämsta kondis..

Idag ville inte min kropp ut och springa... Den sa nej efter bara ett par hundra meter och jag fick en total mental spärr.. Det bara gick inte och jag kunde inte andas. Hatar när jag får mina mentala spärrar i träningen också, men jag vet vad det beror på. Så antingen är det bara att öva bort dem eller göra som jag alltid gör och tränar själv. Det funkar bäst för mig i alla fall. Jag kan bara peppa mig själv och när andra försöker sätter det bara stopp... Tråkigt men sant, tur att det bara är så när det gäller träningen i alla fall..

nu dags för en dusch.

Kommentarer
Postat av: åsa

kroppen gillar inte att bli chockad, en helt normal reaktion. Kroppen bör helst vila en dag om du inte är elittränad

kram

2010-03-23 @ 17:51:13
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback