- 3 kg?!

Vad har hänt? Ställde mig precis på vågen, som visar att jag gått ned mellan 2-4 kg undertiden som jag befann mig i Chile. Vanligtvis är det lätt att gå upp där för att man äter en jävla massa. Men jag har lyckats gått ned på ngåot konstigt sätt. Var ju inte meningen att jag skulle gå ned heller eftersom jag är nöjd med min vikt så det känns lite fel när jag upptäckte det idag.

Jaja, kom precis hem från gymmet och nu ska jag börja ta tag i träningen igen. Så förhoppningsvis bygga lite muskler så jag kan gå upp de kilona kanske? Eller så tar jag med mig Lisa till McDonken och äter feta menyer, haha.

Nej nej, nu ska jag leta rätt på mina kilon och äta lite lunch.
Pusspiuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback