Sweet juicy melon



Värme idag, sjuuuk summertime såklart. Bästa hade varit att sitta på balkongen och äta en saftig och kall vattenmelon, men tyvärr åt jag upp den i söndags. Faaast fast, jag har ju alltid honungsmelon i köket.

Senare idag blir det bad med ett par vänner, men måste vänta till efter kl. 16. Vad ska jag göra undertiden isådana fall? Någon som har ett par tips? Vill ju vara ute och njuta av värmen och solen, men inte så kul att sitta stilla på balkongen och svettas som en gris, utan jag måste aktivera mig lite.

Jag vill ut och fota, men vet inte var. Kan inte riktigt ta mig till några bra ställen heller, men men. Måste fixa körkortet, och jag kan ju börja redan idag!

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback