Jag läste precis en grymt bra text skriven...

s__t2992 (MMS)

Jag läste precis en grymt bra text skriven av Simon Bank i aftonbladets sportbilaga. Fick gåshud i hela kroppen och jag kände att tårarna säkert hade kunnat börja rinna. Det var en vacker och sann text. Och nu börjar jag bli lite smått nervös och överväldigad över chiles match mot schweiz som börjar klockan fyra idag. Hoppas de sänder matchen på radion så jag kan lyssna lite. Skulle helst velat vara i chile och fira med dem, för där stanna i princip tiden och alla kollar på vm-matchen. Mer än gärna hade jag kollat på matchen med min familj, med pappa bl.a. Skrikit, hejat, sjungit och njutit! För idag ska vi vinna, idag ska Chile gå vidare, ett steg närmre vm-guldet! <3


Kommentarer
Postat av: Jorge

VIVA CHILE MIERDAAAA!!!! porque somos Chilenos Vamos a ganaaaaar!!!!

FUERZA CHILE!!!!

2010-06-21 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback