Semlor och potatischips

Igår spenderade jag ännu en kväll med Lisa och Emma, grymt kul! Vi gjorde semlor heeelt från grunden med egna bullar osv. De blev riktigt goda och vi satt och njöt och magarna svällde...

Sedan blev vi sugna på chips och inget fanns ju öppet under natten så vi gjorde våra egna chips med BBQ krydda. De första blev inte tillräckligt hårda, men sedan tror jag att vi fick till det. Fast de hann inte riktigt bli färdiga för vi var så sugna att vi åt upp dem direkt!

Vårrullar passade vi också på att fritera och som ni ser på två bilder nedanför så gick de åt rätt snabbt. Bilderna är då också tagna inom loppet av en minut, så mer än hälften försvann då alltså.

Vad för bus som händer ikväll får vi se, men nu ska i alla fall jag och Lisa dra iväg och äta lunch på stan.

 





 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Den semlan ser inte nådigt god ut!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-01-26 @ 23:18:50
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback