Första Februari 2010

God Förmiddag/eftermiddag! Nu har det varit lite tomt i bloggen igen de senaste dagarna. Kommer faktiskt inte ihåg när jag skrev sist men det var väl i torsdags eller fredags. Har i alla fall haft en toppen mysig helg. Hade ju en vit helg, alltså inget festande eller alkoholintag. Var riktigt skönt. Så i fredags var vi ett gäng hos Lisa och Emma och tog det lugnt, alla var trötta redan vid ett-tiden och ingen fattade hur man orkade vara så party vanliga fredagskvällar ute på krogen.

Lördag blev det en tur till Sthlm och Heron City med Tommy, Dalle och Viktor. Kul kul! Käkade mat och lirade lite arkadspel, funny. Sedan åkte vi tillbaka till Nyköping och Lisa och Terror kom över för lite Dexter tittande och sådant trevligt.

Gårdagen började med en bandymatch jag deltog i, vilket gick så bra så jag kommer fortsätta lira bandy och ha träning fredagkvällar, haha.! Sedan var det mys och god mat och resten av kvällen blev det att umgås med mysmänniskorna och mer Dexter-tittande.

Men nu ska jag alldeles strax ned på stan med Emma och Lisa, köpa presenten till mamma och bara kolla runt. Baka resten av eftermiddagen och pyssla lite hade jag tänkt. Måste få upp fotona jag och Lisa tog förra veckan också.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback