Befinner mig i Chile just nu!

Halloj bloggen och ni fa lasare. Ursakta att det formidligen blir krangligt att lasa utan de svenska vokalerna, men det far ni sta ut med!

Kom hit igar (sondag) kl. 13 chilensk tid. Akte direkt till nya lagenheten och kikade for att sedan gora varan lilla "tradition" nar vi kommer hit forsta dagen. Det ar att dra ned och ata pa en speciell restaurang. Gott gott. Blev ganska tidigt ocksa, somnade fort nar vi kom tillbaka till lagenheten. Hade inte sovit sa mycket pa planet, ungefar 3-4 timmar av over 24 timmars total resa..

Idag har vi chillat, gick fran lagenheten till stranden, vandrade hela stranden och sedan tillbaka. Vi gick i alla fall i over fyra timmar och det ar ju ratt langt. Drog till en skejtpark for Alex skull daar vi traffade massa trevliga manniskor vi fick kontakt med. Sa brorsan var ivag sjalv och skejtade med dem under dagen medan jag och pappa vandrade runt pa en marknad och handlade lite schyssta grejer.

Fotat lite idag, kommer ett inlagg med bilder efter detta.

Har till och med lyckats branna mig pa dessa fyra timmar. Var mulet och jag smorjde inte in mig, sedan kom solen en timme och Tjoff sa det sa ar jag solbrand. Tur att jag blir brun om tva dagar och inte rod som en tomat langre.

Nu ska ni fa lite bilder!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback