amor quero ver e namorar pelado

Ännu en toppenbra dag! Vaknar med myspys och sedan går jag iväg för Lisa för att göra henne lite glad. Mysigt som tusan! Vi går ned mot stan för att fota Jonatan på folketshus. Grymt kul när vi fick använda studion i skolan där vi båda gick förut. Saknar det som tusan! Sedan vet jag inte hur länge vi satt kvar där, men ett par timmar var det nog.

Umgicks med gamla lärarna och bara snackade lite skit. Underbart! och vi var välkomna tillbaka snart igen, så jag tänker nog besöka dem efter Chile-resan.

Sedan blev det lite shopping, men vi fick med oss mycket hem för under 200 kr för vi hittade lite på Second Hand. Första gången jag handlar second hand, vanligtvis brukar jag inte hitta något.

Men nu är det dags för en liten fotosession med Lisa, blir att fota nya kläderna!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback