Kroppen gör ont idag

Idag känns det som att varken huvudet eller kroppen riktigt är med mig. Hela ryggen, nacken och axlar värker och känner att jag behöver knådas om ordentligt. Får flörta lite med älsklingen om en massage senare ikväll kanske, haha. Huvudet är segt också och dagens arbetsdag har gått riktigt segt, känns som jag jobbat i en evighet och har fortfarande tre timmar kvar.

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, förhoppningsvis bara en lugn och skön hemmakväll med god mat! Nästa helg kommer min efterlängtade vän Alice hem också, då blir det vin och pysselkväll kanske! Myys pys <3

Kanske ska återgå till jobbet nu då, rasten är väl snart slut.
Kraam kram på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback