Hej, det är jag som är Butter i de sju dvärgarna!

Idag känner jag mig lite butter, kanske för att planerna inte blev som det var tänkt. Kanske för att min tanke bakom det hela var en fin och bra tanke, för att göra bl.a. mina vänner glada. Men sedan när saker och ting inte går igenom blir jag lite ledsen. För det är inte alltid så kul när man försöker hitta på roliga saker, speciellt när man hela tiden hör att det aldrig finns något att göra i lilla Nyköping. Och när man kommer med idéer duger inte det heller, så jag blir lite trött, och jag känner mig butter just nu.

Känner mig nästan instängd hemma, har ingen bil idag men har ändå ingenstans att ta vägen just nu. Funderar på att gå förbi ner på stan för att hämta julklappen som är klar. Men har samtidigt ingen ork.. det är extremt grått och tråkigt ute så det kanske också är en anledning till min butterhet..

Usch fy och blää för det, kanske dags att göra något vettigt som att rensa ur mina kläder i garderoben, slipa lite väggar, städa och tänka ut något att äta till kvällen..

Kommentarer
Postat av: Åsa

det går inte alltid att vara dvärgen Glader ;)

2010-12-17 @ 15:54:47
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback