Gymmet - Möte - sedan då?

Nu har jag varit på gymmet hela morgonen, började vid åtta och körde på i en timme. Kommer vara helt slut i mage och rygg sedan, haha. Men det känns skönt! Ska åka iväg till min nya arbetscoach också. Se hur det är, aldrig haft någon tidigare och nu är jag verkligen sugen på jobb! Trött på att sitta hemma hela dagarna. I och för sig så gör jag inte det heller, då jag alltid har något nytt på g.

Tänkte väl fixa lite pyssel och sådär senare också, efter mötet. Handla lite smågrejer och sedan sätta igång! Storstäda också, då det blivit vääldigt stökigt efter helgen. Tråk tråk.

Men imorgon händer det roliga saker! jiippi!

Got to go now
, ha det så fint allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback