Får man utöka sin önskelista?

Kommer hela tiden på saker jag önskar mig, och det kanske blir mer man önskar sig nu också då jag inte har råd med så mycket för tillfället. Högst på listan står i alla fall ett jobb, så ni arbetsgivare som kanske råkar se det här - jag är väldigt sugen på ett jobb! Jag är öppen och spontan och tycker det är kul med olika typer av kundservice.

Haha nej nej, nu ska inte detta bli ett personligt brev.

Men bara för att jag skriver detta kommer jag inte ihåg vad det var mer för något som jag hade önskat mig, tusan då. haha. Mammas sambo tyckte i alla fall att jag hade "för stora" önskningar på årets lista, haha. Men vad gör man när man flyttat hemifrån och behöver lite saker till hushållet? Det är väl meningen att man ska skriva det man önskar sig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback