Min dag idag



Haft en liten sovmorgon men vaknade ändå runt åtta, låg kvar i sängen till nio för att gå upp och göra lite jobbsamtal. Idag är det jobb i alla fall, ett par fotograferingar men lär inte ta så långt tid. Mest kompletterande foton som inte kunde göra förra veckan. Och under eftermiddagen när jag kommer hem ska jag ordna i lägenheten tänkte jag. Börja slipa lite väggar igen kanske? Måste ju bli klar med sovrummet någon gång!.

Sedan ska jag fixa med ett annat jobb också, det får jag inte glömma. Grönborgsbodens hemsida ännu en gång. Slänga in lite bilder, fixa småsaker som blev lite fel förra gången osv.

Vad ska ni kära läsare göra idag?

Ha en underbar dag i solen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback