Dreams dreams dreams



Japp, en oförberedd bloggpaus fick det bli i cirkus en vecka. Känns skönt då jag faktiskt inte haft mycket att skriva om, varken ork eller lust heller. Men det här behövdes och jag har haft betänketid kring mycket. Andats ut och varit iväg.

I helgen besökte vi bl.a. Visingsö och vännerna till Tommy från Västerås. Var en mycket trevlig helg och jag lärde känna en del nya människor.

About my dreams..
Har så mycket jag skulle vilja komma igång med och som jag aldrig tar mig tid till att göra. Är t.ex. så sjukt sugen på att börja pyssla igen, göra smycken, baka osv.

Och just nu är körkortet på högsta prio, verkligen prio nummer ett så jag kan få drömjobbet och göra det jag verkligen vill göra.

Men jag tänker se till att fixa det ,för jag har fått en chans som många andra inte alltid får. Speciellt när det gäller ett jobb. Men tänker börja ta tag i lite saker, göra det jag vill göra och sådär. Inte lägga allt på hyllan bara för att kolla på film på kvällen. Man hinner ju göra mycket under ett par timmar när man kommer hem från jobbet och innan man lägger sig.

Så nu får min blogg verka lite som en målsättningsblogg. Kommer skriva lite mål och om drömmar och sedan får ni se dem uppfyllas.

Fotograferingarna kommer jag självklart fortsätta med, så är ni sugna på att bli fotograferade får ni gärna höra av er.

Cuz now i'm back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback