Bullbak i regnet

Idag är jag i princip ledig och Tommy är iväg på möte en bra bit härifrån. Så det jag roar mig med undertiden är massa saker som jag annars inte hinner med. Har varit på körskolan och hunnit baka bullar hittills, nu ska jag kolla på film och sedan blir det nog slipa väggar eller något sådant viktigt. Ett litet jobb i eftermiddag förmodligen och sedan är det bara på't igen med allt jag kan göra i lägenheten.

Verkar kunna bli en sådan dag imorgon också, så det är väl bara att hoppas på det.

Har haft hjälp av en vän också, Rappe, som bakat bullar med mig. Så han ska joina mig med att kika film och så blir det något skoj under dagen som sagt.

Spöregnar ju nu så det är ju en perfekt dag för att uträtta dessa sysslor.

Fler av er läsare som är lediga idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback