Ursäkta dagens blogguppehåll

Ni får ursäkta mig för att jag inte skrivit så mycket idag eller igår. Det är nämligen så att jag blev sjuk under jobbet igår, fick feber och grejer. Så idag har jag mest legat hela dagen och sovit. Blir väl lätt så när man inte fått mycket sömn under natten pg.a. febern.

Men nu får jag i alla fall se om jag är på bättringsvägarna. Skulle jobba hela helgen egentligen, men chefen tyckte jag skulle stanna hemma idag. Och imorgon blir jag nog också hemma, men ska försöka jobba på söndag igen. Klarar verkligen inte av att vara sjuk, bara sitta hemma och inte göra någonting.

Nu ska jag ta mig till att skriva personligt brev.
Vad gör ni denna gråmulna dag?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya! :)

2010-04-09 @ 14:35:50
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback