På bättringsvägen

Japp gott folk! Det var inte halsfluss eller något sådant i alla fall, eller det tror jag inte. Ringde vårdcentralen och de bad mig fortsätta knapra alvedon (även fast det inte hjälpt). Men nu har jag varit feberfri i två dagar tror jag, har ingen termometer så vet inte riktigt om jag hade feber idag.. Men låter som jag svalt något olämpligt som en gås eller så, för prata kan jag inte och tappar rösten ständigt.

Så på torsdag blir det i alla fall jobb, oavsett om rösten bär eller inte. Solen har ju lyst så då blir man lite gladare i alal fall och nu är jag så trött på att vara sjuk. Frisk frisk frisk, ja tack!

Precis ätit så nu blir det kanske någon film
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback