Latdag

Igår hade vi en seg dag, ingen orkade göra något efter lördagens fester. haha. Och idag, eller hittills, har jag haft en riktigt latdag. Legat i sängen och gjort ingenting, men nu såg jag att klockan redan hunnit bli tolv så det är dags att göra sig iordning och plocka undan lite. Mormor och morfar hämtar upp mig om drygt en halvtimme, så det är bäst att sätta igång.

Blir lite kusinkalas för Douglas som fyller år... Ärligt talat vet jag inte hur mycket han fyller, lite pinsamt! Tänkte säga sex år men det kan det inte vara.. kan det vara 10 år kanske?

I alla fall så kommer hela släkten på mammas sida, och många jag inte träffar så ofta. Så det ska bli mysigt. Vad som händer sedan och hur länge jag blir kvar där vet jag ännu inte. Men det får vi se.

Aja, måste göra mig iordning nu!
Puss och kram!

självklart hänger kameran med också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback