Förlåt, förlåt förlåt!

Jag har varken haft tid eller ork att blogga.. Förkylningen som aldrig vill släppa tar på krafterna så jag har inte bloggat alls. Sedan har mitt photoshop försvunnit från datorn så kan inte fixa med fina bilder vilket också suger.
Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Det ska komma upp lite foton här ändå.

Fotar rätt ofta nu faktiskt, ska bara få upp bilderna här som sagt.
Men men.. Har hunnit med lite skit, så soom svensexa (jag vet att jag är tjej), Södertälje och mys, Bio - Snabba Cash, jobb, jobb, vallarna och lunch i "solen". Så lite saker har jag gjort och lite foton har jag också.

Ska väl ta och ladda upp dem nu kanske?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Purple Area

Hej Marcela,

Grattis! Du har vunnit en kudde i tävlingen på min blogg. Kan du maila mig så får du vinsten på posten.

Kram/Susann

2010-04-22 @ 08:49:50
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback