Melonfrukost och gym

Hann tyvärr inte ta en bild av det, för jag åt upp melonen direkt.
Men har nu i alla fall ätit en god frukost med en tallrik flingor och sedan lite melon.
Tyvärr tog melonen slut för snabbt.

Och inatt harj ag drömt något så konstigt att jag egentligen inte vet vad den handlade
om. För det var allt ifrån att jag åkte moped på motorvägen och krockade, hamnade i någon
förort i Stockholm, bodde tydligen på Island och så var det massa sagoväsen överallt.
Som sagt vet jag inte riktigt vad jag drömde och det fanns ingen direkt sammankoppling
under hela drömmen, hah.


Bilden tagen från icanhascheezburger.com

Men nu ska jag nog iväg och gymma en halvtimme eller längre. Känns skönt, behöver
verkligen det. :- )

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback