Lunch break

Hemma på lunch, men jag börjar alldeles strax igen så jag ska cykla tillbaka
när jag skrivit klart. Blev lite rester från gårdagens wok, men vad gör det? Var
ju gott och så blir det ju gratis med lunch!

Har suttit och kikat runt på nätet lite och även klickat hem lite grejer, men det kan jag
skriva om när jag fått dem! Hihi.

Jobbar till 20.15 idag och hittills har det inte hänt så mycket på jobbet, känns väldigt segt
speciellt då jag suttit i kassan nästan non-stop sedan kl. 9 imorse.. Då blir det segt
och tungt i huvudet!

Men ska ta med mig lite frukt och nötter att smaska på på rasterna, så jag får lite energi.
Måste rusa nu, eller cykla.. Börjar om en tio minuter.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback