Hemma på en snabbis

Eller jaa inte som rubriken säger, utan jag är mer hemma på en snabblunch.
Fick ta lite av det som blev över igår vilket var kassler. Ingen storfavorit!
Men Couscous-sallad med feta och soltorkade tomater är ju en hit, alla gånger!

Har väl inte så mycket att skriva egentligen, inte hänt något speciellt på jobbet.
Förutom en dam som blev väldigt generad då en man ville betala hennes varor
också, så när han hade betalat hennes grejer (hon kände inte ens mannen) och
gått sa hon till mig att hon aldrig skulle våga komma tillbaka!
Hahaha!
Det enda jag kunde göra var att stå och skratta åt händelsen... Kan ingen betala
mina varor också?

Sugen på en påse chips till kvällens True Blood eller något annat gott, t.ex.
mörk choklad... Men jag ska se till att hålla mig borta! Har ju klarat mig så bra
hittills så varför nu? Ska ju ändå på bio imorgon, tror jag.

Äta upp nu kanske.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback