Glömde helgen!

Jag glömde berätta om min sköna helg! Började med en mysig
kväll hemma i Nyköping efter att ha jobbat tre timmar. Var filmmys och
gott att äta, så det varr iktigt mysigt.

I lördags tog jag en två timmars bussfärd till Eskilstuna för att träffa Alice.
Vi gick på stan ett par timmar och bara kikade runt, sedan stängde affärerna utan
att vi hade någon som helst koll på tiden. Gick hem till henne, chillade, gjorde
oss i ordning och väntade på att dra ut på krogen.

Väl ute på krogen blev det massa dans och mååånga glas vatten för min del.
haha oj vad törstig jag var. Fast både plus och minus med krogen vi var på.
Några minus var väl att det var så mycket äldre och att de spelade samma låtar
hela tiden. Men jag hade en riktigt trevlig kväll ändå!

Vaknade sent i söndags och åkte till Södertälje efter ett par eftermiddags-smörgåsar.

Nu i helgen blir det jobb, men förmodligen inflyttningsfest också!
Kul ska det bli
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback