En duktig dag

Idag har jag varit duktig, minsann! Började dagen med en liten frukost
och sedan bar det av till gymmet. Kondition 20 minuter ungefär,
styrketräning en halvtimme och sedan solade jag en kvart som belöning.
Och fan vad jag tog i, kändes så häärligt!

Hem, redigerat bilder och plockat och städat lite i hela huset. Uppskattades
när familjen kom hem och de fick sig en smärre chock. Men det var trevligt.

Skissat en snygg bild men den kanske jag lägger upp senare, är väl inte allt för
nöjd med inte heller helt missnöjd. Men övning ger färdighet, inte sant?

Jag ska nog ta och lägga mig nu, för jag hade tänkt vakna rätt tidigt imorgon och
gå en minst 30 minuterspromenad på morgonen innan jag äter en stadig frukost.
Ska bli en ny vana att gå minst 30 minuter varje dag!

Ska fixa till en snygg liten lista senare med mina mål jag skrivit upp.
Japps jag har varit flitig idag!

PussPuss och natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback