En dag på stan

Idag kom älsklingen till mig igen, så efter gymmet idag åkte jag till stan och mötte
upp honom. Med två hungriga magar gick vi direkt till Kohiro för att äta
sushi-lunch, huuur gott som helst!

Blev lite vandring på stan, men jag shoppade endast en halsduk, myysig som fan.
Robin däremot shoppade lite mer, men han har ju fått lön också.

Jag har också lyckats skaffa abonnemang nu också! Kände att jag la ut lite väl
mycket pengar på mitt kontantkort nu. Runt 400 kr i månaden.. Och nu kommer jag
bara betala runt 88 kr i månaden, och jaa lite mer för uppringda samtal (vilket är aldrig).
Så jaa, Hej Hopp nu är jag en Tele2 Snackis med fria sms.

Känns bra bra.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback