Mysig eftermiddag i sthlm

Hela eftermiddagen spenderades i huvudstaden. Kom väl dit runt två-tiden,
blev visad till ett ställe där jag aldrig varit förut (fast jag har nog inte varit på
många platser när det gäller sthlm ändå
) av en mysig person. Vi lunchade
på ett trevligt café/restaurang jag inte minns namnet på, men jag älskade
den mörka inredningen som var! Tyvärr så fotade jag inget där... dumt av mig!
Men får väl gå dit fler gånger, haha.

Mötte upp en gemensam vän för att sedan gå och leta maskeradkläder till fredagens
fest. Spännande, men jag säger inte vad jag ska vara än. Det får ni lista ut i inlägget.
Aarrrrr!

Men snacka om att vi hade svårt att bestämma oss om vad vi skulle vara, beslutsångest
heter det va? Och många verkade ha det och tycka om att stressa också. För det var fullt inne
Buttericks och folk köade ut på gatan och blev insläppta lite varefter andra gick ut.

Jaja, vi hittade i alla fall något att vara tillslut. Sedan blev det hemgång och alla tre delade
på sig och tog varsitt tåg hem, buuhu vad tråkigt!

Men nu måste jag lägga mig, ska jobbai morgon, har förvisso sovmorgon till 12, men vill
kunna sova ut lite.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: alice

vem är en mysig person?? nu blev jag ju nyfiken :)

saknar dig i massor!! <3

PUSS

2009-10-29 @ 23:12:06
URL: http://www.poet-alice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback