Funderingar över bloggen

Jag har lite funderingar över min blogg, dess innehåll och budskap..
Ska se till att skriva upp en lista på vad jag vill att den ska innehålla och sådant.
Kanske jag hinner göra på jobbet sedan, om det inte är så mycket folk vill säga.

Men jaa, det ska bli vissa ändringar på bloggen, helt klart. Vill egentligen inte ha
en blogg som alla andra, med mode, vardag och bilder som man sökt efter på Google och
inte uppger källor.. Det är ju inte jag egentligen och jag vet inte varför jag tillåter
mig själv att skriva om det och göra sådant?

Så nu ska det bli en förändring här! Det ska vara samma blogg, men en glad blogg om
fotografering, illustrationer m.m.

Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback