Tips på boende i Paris?

Jag svävar runt på orosmoln inför Parisresan, just för att boendet krånglade och vi
har inte hittat något nytt.. Så jag undrar om ni läsare kanske kan hjälpa mig att hitta
boende?
Ni kanske har tips och så från det att ni själva varit där.


bilden hittade jag här

Ska gärna vara på en lägre budget då vi är nystudenter och sådär, men gärna
inte något ställe där man blir rånad på sina saker osv. (hittade ett hostel där många
blivit det
) Och så får det mer än gärna ligga nära själva Paris-centrum med kafeér,
barer och sådant.

Såå snälla, jag ber er verkligen idag! Lämna alla era tips på ställen att bo
på i Paris!


Kommentarer
Postat av: Ana

kan bara rekomendera den här sidan, superbra och seriös, via den borde det inte vara några problem att hitta! Ett tips är verkligen vandrarhem, finns många mysiga inne i centrum för typ 200 kr natten, och på vandrarhem blir man inte fast i ett hotellrum utan får träffa på skönt folk från hela världen = partyparty! :)

2009-11-12 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback